Nog in Dordrecht - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Gerard Groot - WaarBenJij.nu Nog in Dordrecht - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Gerard Groot - WaarBenJij.nu

Nog in Dordrecht

Blijf op de hoogte en volg Gerard

17 Mei 2014 | Nederland, Dordrecht

Hallo Allemaal,

Dit is het eerste (test) bericht, nog vanuit Dordrecht! Morgen gaat de fietsreis starten naar Rome, de reis start vanuit het Brabantse Oirschot en de planning is om de eerste stop te maken in Roermond! Andre en ik hopen jullie via deze site regelmatig op de hoogte te houden van onze belevenissen!

Tot horens van Geer & Dre

• 17 Mei 2014 - 21:40

Marsha:

Hi papa en Andre,

Leuk dat jullie een verslag gaan bijhouden. Ik ga jullie zeker volgen!! Heel veel succes!! Geniet er vooral van!

Liefs Marsha

• 18 Mei 2014 - 10:15

Michelle En Martijn:

Heel veel succes en veel plezier! We zijn benieuwd naar de verhalen :-)

Groetjes
    Michelle en Martijn

• 18 Mei 2014 - 12:06

Joop En Marja:

Heel veel succes en veel genieten!
    Wij gaan de verhalen zeker volgen.
    Groeten Joop en Marja

• 18 Mei 2014 - 17:10

Barbara:

Ha boys,
    Goed hoor de eerste etappe zit er op en wat een prachtig weer hebben jullie gehad. Geniet even van de rust van de avond en voor morgen ZET HEM OP!

• 18 Mei 2014 - 20:34

Erna:

Zo mannen Roermond de eerste stop geweldig. De kop is eraf.Geniet vanavond maar van deze prestatie (maar niet teveel )want morgen is het weer vroeg dag.

Liefs Erna