5e dag Sankt Goar - Nierstein 77 km cum. 408 km - Reisverslag uit Nierstein, Duitsland van Gerard Groot - WaarBenJij.nu 5e dag Sankt Goar - Nierstein 77 km cum. 408 km - Reisverslag uit Nierstein, Duitsland van Gerard Groot - WaarBenJij.nu

5e dag Sankt Goar - Nierstein 77 km cum. 408 km

Door: Erna

Blijf op de hoogte en volg Gerard

22 Mei 2014 | Duitsland, Nierstein

Hier weer een berichtje van de achterblijvende eenzame vrouw.Helaas hebben onze fietshelden weer geen internet. Dus weer een hele korte update . 77 km getrapt en weer met mooi weer aangekomen in Nierstein.

• 22 Mei 2014 - 17:41

Aafke:

Dag Fietsers!

Jullie zijn al een eind op weg zeg! Super goed zeg! Is het allemaal een beetje te doen? of kunnen jullie 's avonds bijna niet meer op jullie billen zitten? Ik hoop dat het voorspoedig gaat! Hebben jullie een beetje mooi weer? Dat maakt alles ook wat aangenamer! Hier erg warm.
    Nou ik hoop dat jullie morgen wel internet hebben zodat jullie alle reacties kunnen lezen op jullie blog. Erg leuk om te volgen waar jullie steeds zijn!

Liefs van Aafke

En pap: een dikke kus voor jou! Ik ben trots op je, hou vol! Straks ga je het fietsen nog missen hoor, weet je dat nog dat je dat zei! Zet hem op!

• 22 Mei 2014 - 18:53

Barbara:

Ha jongens, weer een stapje verder, het zal wel afzien zijn, maar je weet waarom je het doet. Als je hierna weer thuis bent is alles gauw weer gewoon en kan je terugdenken aan deze periode, waarin afzien het grote motto is. Go with de flow, laat je benen trappen, en in de avond lekker bijlappen!

• 23 Mei 2014 - 10:34

Frits:

Drees en Geer,

Daar ben ik weer! Alleen er valt weinig over jullie belevenissen te lezen maar misschien hebben jullie er wel helemaal geen zin an om elke keer voor het grote publiek een interessant verhaaltje in elkaar te timmeren.

Heb je de blaren op je kont gefietst, met het schuim op je b... kom je aan en moet je zo nodig voor nog het thuisfront een leuk verhaaltje maken.

Nou ja doe je het als Theo Koomen in de tour. Hij was te laat en ging die toch nog een uitzending bij elkaar praten met een spannende finish. Dus dat kunnen jullie ook doen.

Voor de volgende keer...... met wifi doe je meer!!!

Maar jullie tour de Germany gaat goed, misschien wel al een kleine inzinking gehad maar dat hoort er allemaal bij. Succes verder und gute Fahrt ( kein Ausfahrt!!!) weiter.

frits

• 23 Mei 2014 - 10:53

Frits:

Geer en Dresen,

Für die zwei Buben die zusammen durch GROSSDEUTSCHLAND RACEN.

Het aantal volgers daalt,dus nu wel even samen een sappig verhaaltje maken voor het grote lezerspubliek.
    Iets met veel lekke banden, derailleurs die vastlopen, totale uitputting, frames die door de grote hitte krombuigen, verlichting die in de bomen schijnt vanwege de zware lading die je moet meetorsen en dat jullie sávonds laat aankomen doet, vrouwen die jullie aanmoedigen onderweg, enfin verzin maar iets.

grüssen Friedrich