6e dag Nierstein-Otterstadt (vervolg) - Reisverslag uit Otterstadt, Duitsland van Gerard Groot - WaarBenJij.nu 6e dag Nierstein-Otterstadt (vervolg) - Reisverslag uit Otterstadt, Duitsland van Gerard Groot - WaarBenJij.nu

6e dag Nierstein-Otterstadt (vervolg)

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Gerard

23 Mei 2014 | Duitsland, Otterstadt

Hallo volgers,

Gisteren heb ik mijn reservepet met Ducktape aan mijn hoofd, omdat ik al een pet met de wind zag wegvliegen, hij bleef de hele dag goed zitten, maar eraf halen was geen pretje, dus dat doen we maar niet meer. We hebben dagelijks ongeveer 80 km gefietst en dat gaat steeds beter, vooral als jeal die wind eens niet tegen hebt. Ik vergroei al met mijn fiets, die ik nu na al die uren zwoegen steeds meer ga waarderen, duizend keer per dag met volle uitrusting ovedr slecht wegdek, drempels edientc. en de fiets blijft het doen, evenals mijn nek en polsen trouwens. We hebben al tientallen dorpen, stadjes en steden doorkruis, het blijft moeilijk tempo maken, vaak moeten we ook stoppen om de weg te zoeken, te vragen aan overigens behulpzame leute. Meestal lukt het om voor 12 uur al 40 km gefietst te hebben, maar de laatste 10 kunnen we beter vergeten. Gerard stompt rustionversaagdg door onversaagd en goed gehumeurd, zonder koffie en zonder alcohol trouwens. We vormen een goed team en gaan er nog steeds voor! Een bijzondere groet aan B. en A. en C. A. zet hem nog een paar weken op. B, ik denk elke minuut aan jou!! Andre

• 23 Mei 2014 - 20:48

Frits:

D en G hij gaat lekker zo.

Morgenavond zijn jullie al weer een volle week op stap! en liggen goed op schema volgens de Benjaminsen en Reitsma rijders. Elke dag zo een tachetig kilometer.
    Het is weer leuk om een persoonlijk schrijven van een van de rijers te mogen ontvangen.
    Succes voor morgen want jullie gaan een klein beetje klimmen of gewoon effe rustig naast de fiets lopen als de klim te heftig word.

Gute Fahrt für Morgen!! und jetzt ist es Flikken Zeit für mich!

Auf Wiener Snitzel!!

• 23 Mei 2014 - 21:52

Chris:

A. want ben je toch een romanticus! B. boft maar met jou!! Succes morgen weer mannen! Groetjes van ons!

• 23 Mei 2014 - 22:02

Pim @ Pien:

Hoi jongens,

We vernemen nog steeds goed nieuws van jullie, stelletje doorzetters. Je moet elkaar maar niet beschuldigen van snurken want dat doen wij (Pim @ Pien) ook zonder te weten wie nu echt de dader is. Dat laten wij maar in het midden.
    Zat je petje lekker Drees? Is je toupet niet beschadigd bij het verwijderen van de duktape? Dragen jullie geen hellempie?
    Morgen gaan wij voor 3 dagen naar Limburg in het dorpje Slenaeken. Behoorlijk heuvelachtig dus we zullen heel wat soortgenoten van jullie lekker zien zwoegen en zweten. We nemen er dan 1 op.
    We nemen ons Ipadje mee zodat we jullie kunnen volgen.
    Liefs van Pien @Pim.

• 23 Mei 2014 - 22:45

Annemart:

Hoi doordouwers,

Wij zijn nieuwe volgers en wensen jullie een onvergetelijke reis!!
    HOUD VOL en vergeet vooral niet te genieten, deze reis maak je nooit meer

• 23 Mei 2014 - 22:47

Annemart:

Vervolg: laatste regel valt weg,
    Energiegroet van de Lochemse meisjes

• 25 Mei 2014 - 14:50

Shirley:

Hoi Gerard,

Hopelijk heb je nog genoeg haar over op je hoofd.
    Houden jullie vol want tot nu toe hebben jullie mooi weer.