7e dag (vervolg) - Reisverslag uit Bretten, Duitsland van Gerard Groot - WaarBenJij.nu 7e dag (vervolg) - Reisverslag uit Bretten, Duitsland van Gerard Groot - WaarBenJij.nu

7e dag (vervolg)

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Gerard

24 Mei 2014 | Duitsland, Bretten

Ja beste volgers hier weer een berichtje uit dtsl dat tv in verkiezingsroes verkeert. Overal borden metkopstukken lamgs de weg g met allerlei leuzen. De 25ste gehts loss hier.
we zijn nu 7daagen onderweg ikzou bijna zeggen , het schiet al op maarbestevolgers jullie weten wel beter.
we hebben de eb toeristischeroute gevolgd maardat t levert te weinig echte kms op dus gaan we proberen watminder om tefietsen.
vandaagweerin deregen wegendatisgeen feest.
Na een kwartier wordtalles vochtig en later nat, maar stoppen heeft geen zin dus ploeteren wedan dapperdoor.
g heeft lastvan zijn knieen doktersbezoekleverde op dat hij vooral niet moet forceren.
wrs moeten we en bergetap nu skippe n en de zug nemen wat ik natuurlijk wel jammer vind want ik rijd graagmet een loodzware fiets een steile berg op.
morgen gehts wieder loss er staat etappe tubbingen ons te wachten. Maar eerst slapen in een schoon bedje dan een stevig ontbijt dat weten jullie wel.
een groet an jullie allen en een speciale groet aan b........je bent altijd in mijn gedachten...

  • 24 Mei 2014 - 19:43

    Barbara:

    Nou het zit jullie wat het weer betreft niet mee, hopelijk is het morgen beter. Hier is het mooi weer met wolken, maar ook zon en tot nu toe geen regen, alleen eenpaar keer in de nacht. Dat is te te overkomen. Moge de weergoden jullie op de dag des Heren goed gezind zijn.
    En dan ben ik benieuwd naar jullie prestatie. Neem gerust een bier en hopelijk slapen jullie goed. Tip voor G. Misschien moet je a
    Andre buiten westen slaan, maar kijk wel uit voor zijn hersenen ik wil hem heelhuids terug.
    Doe je best weer, we leven allen met jullie mee, en dre de groeten van je oudste schoonzuster die hier verblijft tot morgen.

    Kus voor jullie allebei, of een lekkere smakkerd, van de rakkers uit Brabant

  • 25 Mei 2014 - 00:49

    Aafke:

    Lieve pap,

    Leuk dat je ook berichtjes typt, toch wel handig hè zo'n tablet he! Ik heb een ander e-mailadres aan gemaakt, dat zal je van mama wel gehoord hebben. Mooi he? haha! Ik heb ook geen idee wat dat gezeur is met codes, ik heb daar helemaal geen last van gehad, mama wel. Hopelijk doet dit nieuwe adres het weer. Hier alles prima. Druk bezig met het ordenen van mijn data uit mijn interviews. Net een buurt BBQ gehad waar cas nu nog rond hangt, maar ik had het wel gehad. Ik dacht ik ga nog even aan de studie, beetje achterlijk op dit tijdstip, I know! Maar goed het eind komt in zicht!
    Jullie morgen al weer een week weg! En hoe ver al!! Jullie gaan losssss!!!
    Lekker bezig. Hopelijk geen regen meer. Hoop dat je wel je oordoppen bij je hebt? Misschien helpt dat iets.

    Dikke smakkerd, xxxxxx je dochter

  • 25 Mei 2014 - 10:37

    Frits:

    Ja das vervelend zo een natte regenjas aan de binnenkant..
    Heb toevallig gisteren een kerel op de zaak gehad van de anwb en die moes regenjassen testen. Hij heeft een soepketel gekocht en met de hete stoom ging hij regenjassen testen of ze wel genoeg vocht doorlatend zijn.
    Zodat ook het zweet eruit kan. Dus lees die test dan kan je met je volgende reis een anwb jas meenemen.

    Geer het het beste met je knie , ik denk een asperientje extra nemen.

    Wij gaan ook fietsen komend weekend een heel eiland in het rond , we gaan met de fiets op de boot.

    Je leest de verhalen wel op de blog.

    Gute fahrt op de fahr rad

    frits en nel

  • 25 Mei 2014 - 15:05

    Shirley:

    Dacht jullie moed in te spreken met het mooie weer maar valt vies tegen. Hopelijk gaat de zon echt voor jullie schijnen.
    Gerard gaat het iets beter met jouw knie? Ik kan me voorstellen dat je nu niet op een blessure zit te wachten.
    Probeer een paar strek oefeningen voor je knie als jullie een korte stop houden. Als je in een gebied bent waar een dorpje is kan je misschien een drogist of apotheek zoeken om een kniekous te kopen
    (kan zeker helpen om de pijn te verlichten).

    Groetjes en sterkte Shriley

  • 25 Mei 2014 - 15:20

    Cor Groot:

    Beste Rome gangers: al een week onderweg," tijd vliegt.,,
    JULLIE HEBBEN GEMIDDELD 80 KM PER DAG AFGELEGD, mooie prestatie zonder lekke banden of andere tegenslag. En je weet het Gerard, na afloop weet je alleen nog alle leuke dingen. Jullie zijn vlak bij de Bodenzee, de afdaling daar naar toe is echt prachtig. En een stukje met de boot is zeer aan te raden(ga wel de goede kant uit)(daar gingen wij de boot mee in )Nu begint het echte KLIMwerk Gerard goed smeren met voltare en het laagste facet, dan red jij het wel, dat heb je naar Santiago bewezen. Anders een stuikje met de trein, fiets wel verticaal ophangen.Fijne tijd: groetjes van je broer Cor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Bretten

Gerard

fietsreisromegeerendre

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 7954

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: