13e dag (vervolg) - Reisverslag uit Auer, Italië van Gerard Groot - WaarBenJij.nu 13e dag (vervolg) - Reisverslag uit Auer, Italië van Gerard Groot - WaarBenJij.nu

13e dag (vervolg)

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Gerard

30 Mei 2014 | Italië, Auer

Beste volgers, war g heeft verteld weet ik niet, maar ik jullie vertellen dat we vandaag een prachtige etappe hebbeb gereden , mooi weer , goede fietspaden , alles goed bewegwijzerd. En dan nog licht dalend, dus vandaag ruim 110 km. Even probleem met vinden van hotel , alles vol met duitsers die op het weer in italie afkomen. Gelukkig via via een htel gevonden waar wedelaatste zolderkamer inmochten
Dus gedoucht en weer helemaal fris. Vandaag overde helft ook dat nog . Ik sluit af met een specizle groet an b . Ciao bella io ti amo.

• 30 Mei 2014 - 19:17

Barbara:

Zo nou jongens, als jullie zo doorgaan als vandaag, wat niet waarschijnlijk is maar stel, dan zijn julillie volgende week al thuis ha ha. Wat een geluk dat jullie nog een slaaphokje hebben gevonden want dat is wel heel vervelend als je zo'n eind gefietst hebt. Hoe gaat het met de kilo's, zijn jullie al wat afgevallen of eten julie er goed van iedere dag, en niet te vergeten, in elk geval A. Een biertje zal er ook wel ingaan. Hier is het vandaag mooi weer, lekker zonnetje.ik wens jullie weer succes voor de volgende etappe en kijk met spanning uit naar het volgende bericht.

Liefs uit oirschot

• 30 Mei 2014 - 19:36

Ina De Vos:

Hallo zwager & compagnie,

Zo te zien lukt het aardig. Hartstikke goed ! Onvoorstelbaar dat jullie al bijna op de helft zitten of misschien al er overheen. Zet'm op, hoewel, zonder aanmoediging zal het ook wel lukken. Liefs van je schoonzuster!

• 30 Mei 2014 - 20:46

Harrie En Marian:

Hallo fietsers,
    Geweldig, dat jullie al zo ver zijn! Leuk om jullie verhalen te lezen.
    Een fijne tocht morgen!
    Hartelijke groeten, H&M.

• 01 Juni 2014 - 22:06

Frits:

Beste cyclisten,

Wij zijn afwezig, voor dringende boodschappen liggen wij nabij paal K14 op het strand van Ameland, bij de strandovergang van NES.

Frits en Nel