15e dag Rovereto-Verona 78 km cum. 1098 km - Reisverslag uit Verona, Italië van Gerard Groot - WaarBenJij.nu 15e dag Rovereto-Verona 78 km cum. 1098 km - Reisverslag uit Verona, Italië van Gerard Groot - WaarBenJij.nu

15e dag Rovereto-Verona 78 km cum. 1098 km

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

01 Juni 2014 | Italië, Verona

Hallo volgers,

Vandaag een nieuwe dag, met goed weer vertrokken wij om half 9 uit Rovereto, na wat zoekwerk om het dorp uit te komen en weer op de goede route te komen, hadden wij snel ons tempo weer te pakken, we volgen steeds het fietspad naast de Adige en de bewegwijzering is prima in orde in Italie. We hadden om 12 uur al weer 60 km te pakken en om half 2 waren wij in ons hotel in Verona, we hebben onderweg wat klimmetjes gehad van 10% maar gelukkig waren deze niet al te lang en om o.a. de knie te ontzien hebben we ook stukken gelopen naast onze fiets. Omdat wij zo vroeg in Verona waren hebben wij vanmiddag nog de stad bezocht, dat was zeker de moeite waard, een hele oude stad met mooie gebouwen en bruggen. We zullen morgen proberen Montagnana te bereiken of misschien iets verder. Tot zover weer de dag van vandaag, tot horens. Geer

PS. De route van vandaag: Rovereto-Rivalta-Preabocco-Rivoli-Chievo-Verona

• 01 Juni 2014 - 21:02

Rini En Annemarie:

Hoi fietsers

Petje af hoor 1100 km !!!

Wel fijn dat de route nu eens goed aan gegeven is en dat het droog is.
    Jullie fietsen s'morgens wel lekker stug door en leuk dat je dan s'middags nog wat kan ondernemen.

Gerard nu je toch in Italie ben heb je al verkeersborden gezien met "pas op overstekende SLEETJES !!! "
    En kijk uit voor die HERDERSHOND.

Morgen weer succes.
    Groetjes van Rini en Annemarie

• 01 Juni 2014 - 22:03

FRITS:

Beste cyclisten,

Wij zijn afwezig, voor dringende boodschappen liggen wij nabij paal K14 op het strand van Ameland, bij de strand hobbel van Nes.

Frits en Nel

• 01 Juni 2014 - 22:42

Cor Groot:

Goed gedaan: Verona is de moeite waard vooral het kasteel en de ommuring van de stad. Gaan jullie de lichtere route nemen naar Assisi ? succes morgen !!!! groeten van Ria & Cor.

• 02 Juni 2014 - 20:18

Lex:

Beste fietser.

Vandaag de 1e keer dat ik jullie blog lees. Jullie zijn al ver gekomen. Succes met de rest van de trip

Lex