18e dag Ferrara-Ravenna 89 km cum. 1341 km - Reisverslag uit Ravenna, Italië van Gerard Groot - WaarBenJij.nu 18e dag Ferrara-Ravenna 89 km cum. 1341 km - Reisverslag uit Ravenna, Italië van Gerard Groot - WaarBenJij.nu

18e dag Ferrara-Ravenna 89 km cum. 1341 km

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

04 Juni 2014 | Italië, Ravenna

Hallo volgers,

We hebben er weer een fietsdag opzitten, vanmorgen al vroeg wakker, gelijk aan de paters die er eeuwen hebben gewoond en zij stonden natuurlijk vroeg op voor het ochtend gebed. Dat hebben wij maar overgeslagen, maar wel om 8 uur vertrokken na een goed ontbijt en goed weer (gisteren begon het te regenen toen wij net binnen waren, en dat heeft heel de avond geduurd). We hebben vandaag weer goed tempo gemaakt en waren al om 2 uur in ons hotel. De wegen waren weer heel vaak erg slecht en er staat in het reisboekje dat dit niet veel beter wordt. Het was een hele saaie etappe met alleen maar akkers waar van alles op wordt verbouwd. We gaan ons opmaken voor een zware etappe voor morgen, dat wordt een etappe van bijna 90 km met veel klimwerk, dus vroeg slapen en morgenochtend vroeg vertrekken! Tot zover weer de dag van vandaag, Geer

PS. De route van vandaag: Ferrara-Portomaggiore-Longastrino-S.Alberto-Ravenna

• 04 Juni 2014 - 16:59

Frits:

Respecto, Gimondi e Coppi

Mille , tres cento, quarante et uno kilometros.
    Jongens jongens jullie laten de oranje leeuw weer glunderen. De oranje leeuw is weer helemaal gelukkig met jullie.
    Drink er weer een paar koude kletsen op en eet spagetti.
    Succes morgen in de bergen want dat word 3 dubbel zweten.
    Maar je weet het de via Appia ligt op jullie Fromagio Coppis di Olanda te wachten.
    Arriverderci Frits

• 04 Juni 2014 - 19:58

Annemarie En Rini:

Hallo dappere fietsers !!!!!

Ik vind jullie echt kanjers hoor 1341 km !

Wel jammer dat de wegen zo slecht zijn moet je als maar blijven opletten en je wil natuurlijk ook lekker om je heen kunnen kijken.

Gaan jullie niet meer naar Venetie ?

Wanneer verwachten jullie in Rome aan te komen ?

Slaap ze en morgen succes met de knietjes !

Gr R en A

• 04 Juni 2014 - 21:07

Cor Groot:

Gerard,

Nu hebben jullie de saaie Po vlakte gehad, morgen en overmorgen komen jullie in een aardbeving gebied met zeer slechte wegen, en zeer steile afdalingen dus veel remmen geblazen en niet in afgebrokkelde wegen rijden. Maar met die super fiets van jou gaat dat zeer zeker lukken. Succes van Ria & Cor.( Volgens mij heeft Frits ook al een paar koude kletsen op, ik heb 3e zijn bericht gelezen?)

• 04 Juni 2014 - 21:35

Marsha:

Hi mannen,

Leuk om weer jullie verslagen te lezen. Nog even volhouden/genieten, want over een weekje zijn jullie alweer in Rome en dan zit jullie avontuur er alweer op!!

Liefs Marsha