21e dag Umbertide-Bevagna 77 km cum. 1591 km - Reisverslag uit Bevagna, Italië van Gerard Groot - WaarBenJij.nu 21e dag Umbertide-Bevagna 77 km cum. 1591 km - Reisverslag uit Bevagna, Italië van Gerard Groot - WaarBenJij.nu

21e dag Umbertide-Bevagna 77 km cum. 1591 km

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

07 Juni 2014 | Italië, Bevagna

Hallo volgers,

Weer een nieuwe dag, na een uitstekende nachtrust en ontbijt in de B&B, vertrokken wij weer om half 8, om de hitte voor te blijven (iedere dag loopt de temperatuur verder op). Wij hadden vandaag niet veel te klimmen, dus het tempo zat er goed in, om 1 uur hadden wij er al 65 km op zitten. We hebben gisteren en ook vandaag meer kilometers gemaakt dan het boekje van Reitsma, de rit van morgen geeft namelijk 92 km aan en dat is de helft klimmen of vals plat. We hebben inmiddels 25 km ingelopen, zodat er morgen nog 65 a 70 km overblijft. We zijn in een wat luxer hotel terecht gekomen en hebben tijd om te wassen, te internetten en alvast uitrusten voor de dag van morgen. Verder niet veel nieuws te melden, behalve dat de afstand naar Rome inmiddels onder de 200 km is gekomen en wij hier nog 3 dagen voor nodig denken te hebben. Hierna volgt A. met zijn kijk op de afgelopen dagen. Tot horens, Geer

PS. De route van vandaag: Umbertide-Casa del Diavolo-Petrignano-Rivotoro-Spello-Bevagna

• 07 Juni 2014 - 17:44

Marsha:

Hi,

Dat zal vast een lekker gevoel zijn om nu de teller onder de 200km te zien komen! Nu vind ik dat nog een heel eind om te fietsen, maar voor jullie nog maar een eitje natuurlijk. Hier is het vandaag ook 30 graden en heb dan ook veel respect dat jullie met die temperaturen nog steeds het aantal km niet naar beneden laten zakken! Want pap, jij kan net zo goed tegen die hitte als ik....!! Als jullie over 3 dagen in Rome aankomen dan zou dat natuurlijk perfect zijn. Mijn koffer staat al klaar om te vertrekken hoor. Ik heb heel veel zin om jullie weer te zien en alle verhalen nogmaals met jullie te beleven. Hou nog even vol en heel veel succes weer voor morgen!

Liefs Marsha

• 07 Juni 2014 - 17:56

Rini En Annemarie:

Hallo mannen.

• 07 Juni 2014 - 18:04

Rini En Annemarie:

Hallo mannen.
    Wat gaan de dagen snel bij jullie niet meer normaal. [ geintje].
    Wat knap om nog met zo tempo te fietsen in die hitte.
    Jammer om te horen dat die Reitsma steeds verkeerde informatie door geef.
    Maar het is goed om te horen dat jullie onder de 200 km zitten.
    Dus nog even vol houden en voor je het weet zitten jullie in Rome.
    Maak er die laatste dagen nog wat leuks van en geniet er van .
    Gr Annemarie en Rini.
    Ps Gerard ben je die slee al tegen gekomen en die herders hond.

• 07 Juni 2014 - 18:48

Thea:

Respect voor jullie!
    En ondanks dat er mensen zijn die naar Pinkpop gaan of andere reisjes/uitstapjes maken.Ik blijf jullie volgen hoor. Nog ff, zet'm op!
    Gr.Thea