1e dag Oirschot - Roermond 85 km - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Gerard Groot - WaarBenJij.nu 1e dag Oirschot - Roermond 85 km - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Gerard Groot - WaarBenJij.nu

1e dag Oirschot - Roermond 85 km

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

18 Mei 2014 | Nederland, Roermond

Hallo volgers,

Vandaag zijn wij gestart vanuit Oirschot (Gerard is door Erna gebracht), we werden vrolijk uitgezwaaid door de achterblijvende dames Barbara en Erna! Het kostte wat moeite (door de onwillige fietscomputer) om Oirschot uit te komen, de computer wilde wat anders dan Andre! We zijn toch goed op route gekomen, we zijn via Middelbeers, Wintelre, Veldhoven, Waalre (langs afgebrand gemeentehuis), Leende, Maarheze en Nederweert gereden, tot wij over de maas het prachtige Roermond konden binnenfietsen! Na lang zoeken ons logeeradres gevonden waar wij hartelijk werden ontvangen door een pensonado, na een verkwikkende douche en heerlijk maaltijd leggen wij ons nu te rusten, naast voor ieder van ons een nieuwe bedpartner! We kijken uit naar de dag van morgen.

Groetjes van Geer & Dre

• 19 Mei 2014 - 07:40

Sven:

Heren,

De kop is eraf lees ik! Roermond, dat ligt toch in die provincie zonder eredivisie voetbal?

Geniet van de vlaai voordat je het land van de Bockwursten intrekt.

Groet Sven

• 19 Mei 2014 - 08:41

Marsha:

Hi,

Zo de eerste 85km zijn binnen! Veel succes met de tweede dag.

Liefs Marsha

• 19 Mei 2014 - 08:52

Frits:

Hi Mannen,

Goei geslapen vannacht. Ja Geer ik heb met die fietsmaat 9 maanden op een heel klein kamertje geslapen.
    Dus dat ben ik al gewend.
    Dat was bijzonder benauwd kan ik je wel zeggen. Maar goed vandaag op naar een stadje met een fabriek waar jullie in je werkzame leven veel blaadjes van hebben vol geschreven , ja en dan is het nog maar even tikken en dan ben je bij de Rijn. Succes allebei en jullie hebben mooi weer de komende dagen.

Schöne Grussen
    Frits

• 19 Mei 2014 - 11:12

Wilma:

Zo de eerste km's in de benen en dat met stralend weer. Op naar de resterende ........ km's
    Groetjes Wilma

• 19 Mei 2014 - 11:52

Frits:

Beste zwoegers,

Heb nog een heel goed bericht voor jullie, morgen en overmorgen word het bij jullie in de omgeveving 30 tot 31 graden. Dus flink zaufen, op zijn Duits, maar............ voor de avond des te leuker dan kunnen jullie een paar GOUDGELE rakkers achteroverslaan. En geen glaasjes van 0,3 ltr maar van die 0,5 ltr.

TRINK, TRINK BRUDERLEIN TRINKT!

Daar kan je goed op slapen en snurken!

Dus morgen vroeg uit de veren ( ochtendstond geeft goud in de mond) en de hele dag op veel , heel veel water en brood.

Nog een goed bericht, donderdag word het iets minder warm 26 graden.

WEITER VIEL ERFOLG

FRITS

• 19 Mei 2014 - 16:50

Barbara:

Hallo kanjers,
    De tweede dag zit er ws. Bijna op voor jullie.Hoe is het gesteld met jullie edele delen?
    Hopelijk hebben jullie niet veel last. Neem maar een flink glas gerstenat, dat is altijd goed na zo'n inspannende dag. Andre, ik heb goed bericht van het veilinghuis.
    Nou tot schrijfs en die Grusse,

Barbara