24e dag (vervolg) - Reisverslag uit Rome, Italië van Gerard Groot - WaarBenJij.nu 24e dag (vervolg) - Reisverslag uit Rome, Italië van Gerard Groot - WaarBenJij.nu

24e dag (vervolg)

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Gerard

10 Juni 2014 | Italië, Rome

Beste volgers ,
hier dan mijn laatste bericht want rome is bereikt.
delaatste etzp viel trouwens niet mee veel geklim en vaak de weg kwijt,
jullie volgers bedankt voot het volge n, de adviezen , goede raad , mentale ondersteuning , etc, etc.
het was leuk dat iedere middag , avond te lezen.
verder en tenslotte dit e speciale groet en woord van dank aan mijnreispartner met wie ik ruim 3 weken dag en na cht optrok.
je was onversaagd , goed gehumeurd , en zonder jou was hrt de vraag of ik rome wel gehaald zou hebben.

  • 10 Juni 2014 - 19:21

    Aafke:

    Lieve pap,

    Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd wat een prestatie! Jij ook Geer, goed gedaan!
    Geniet van de laatste dagen in Rome, voor je het weet ben je weer thuis.
    Maaaar dat zal wel goedkomen ;-)
    Vrijdag wacht ik je op met de fanfare.

    Liefs je dochter A

  • 10 Juni 2014 - 20:59

    Hans:

    Gefeliciteerd! Wat een enorme prestatie. Ik heb met plezier al jullie verslagen gelezen.
    Groetjes,
    Hans

  • 10 Juni 2014 - 21:54

    Christa:

    Wat een overwinning voor jullie! Goed gedaan, erg knap!! Nu lekker genieten van elkaar en het gezelschap van E + M! Groetjes uit Rotterdam

  • 12 Juni 2014 - 15:02

    Shirley:

    Hi Gerard en Andre,

    Liever te laat dan nooit maar van harte en genieten jullie nog even van die prachtige stad.

    Shirley

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Gerard

fietsreisromegeerendre

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 1083
Totaal aantal bezoekers 7977

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: