4e dag Remagen-Sankt Goar 84km cum. 331km - Reisverslag uit Sankt Goar, Duitsland van Gerard Groot - WaarBenJij.nu 4e dag Remagen-Sankt Goar 84km cum. 331km - Reisverslag uit Sankt Goar, Duitsland van Gerard Groot - WaarBenJij.nu

4e dag Remagen-Sankt Goar 84km cum. 331km

Door: Erna

Blijf op de hoogte en volg Gerard

21 Mei 2014 | Duitsland, Sankt Goar

Hier even een berichtje dat mij via een smsje werd toegezonden.Onze fietshelden hebben helaas geen internet vandaag.Toch willen ze hun volgers blijven informeren dus een korte update. Zij hebben 84 kilometers getrapt en zijn nu aangekomen in Sankt Goar. Hoe het hen vergaan is vandaag hopen ze morgen weer in detail te vertellen. Groetjes van een achterblijvende eenzame vrouw.

• 21 Mei 2014 - 18:11

Marsha:

Hi mannen,

Alweer een mooi aantal kilometers gefietst! Ik hoop dat het navigatiesysteem jullie vandaag beter heeft geholpen. Zet hem op weer voor morgen!

Liefs Marsha

• 21 Mei 2014 - 18:20

Thea:

Ach Erna, moeten we nu medelijden krijgen met je?
    Succes mannen voor morgen.
    Gr.Thea

• 21 Mei 2014 - 22:17

Frits +nel:

Drees en Geer,

Jullie gaan als een speer!
    De vaart zit er lekker in, op de weerberichten hebben jullie morgen mogelijk een klein beetje regen.
    Vrijdag koelt het een beetje af daarna kunnen jullie lekker feestvieren in Heidelberg.
    In het weekend stijgen de temperaturen weer dus dan kunnen jullie vast wennen aan de temperatuur in Italie. Jullie beginnen er al een beetje aan te wennen , het lijkt wel weer een gewone werkdag.
    1/2 8 opstaan, óchtendontbijtje met een eitje, 1/2 9 op de fiets, 1/2 11 koffiedrinken, ja ja het leven is zwaar!!! Jongens niet klagen maar dragen en iede baas zijn centen zijn niet van blik dus nog effe doortrappen. wij lezen graag jullie volgende storie .
    N.B. vergeet morgen niet te stemmen voor de EU.

groetjes Frits en Nel

• 22 Mei 2014 - 07:18

Wilma:

Als ik het goed begrijp mannen, hadden jullie beter in Rome kunnen beginnen en dan hadden jullie de wind in de rug gehad en al de zegen van de paus. Maar dat is niet zo, dus hopen dat de wind nog een keer gaat liggen!

• 22 Mei 2014 - 10:56

Christa, Marit En Olav:

ZET 'M OP MANNEN! Gelukkig hebben jullie mooi weer onderweg!! Groetjes van ons!