6e dag Nierstein-Otterstadt 84 km cum. 492 km - Reisverslag uit Otterstadt, Duitsland van Gerard Groot - WaarBenJij.nu 6e dag Nierstein-Otterstadt 84 km cum. 492 km - Reisverslag uit Otterstadt, Duitsland van Gerard Groot - WaarBenJij.nu

6e dag Nierstein-Otterstadt 84 km cum. 492 km

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

23 Mei 2014 | Duitsland, Otterstadt

Hallo volgers,

Eindelijk zijn we weer in de lucht, we hadden 2 dagen een overnachtingsadres zonder Wifi. Gelukkig heeft Erna de laatste 2 dagen kunnen melden hoever wij waren. Het laatste bericht van ons kwam uit Remagen, vandaar zijn wij de afgelopen 3 dagen continue langs de rijn gereden, dit is erg mooi, waarbij we in Koblenz het Deutsches Eck (met keizer Wilhelm 1) bekeken hebben en uiteraard langs de Loreley hebben gereden, de wegen zijn meestal goed alleen in Bingen hebben we een heel lang stuk een bospad gehad waar onze fietsen net niet uit elkaar trilden. Vandaag zijn wij in Otterstadt aangekomen, we vertrokken vanmorgen met regen (dus regenkleding niet voor niets meegenomen), maar gelukkig werd het om 12 uur droog, we zijn door veel wijngaarden en ook langs veel industrieën gereden. Om Frits gerust te stellen, we hebben nog geen pech gehad en de fietsen rijden nog naar behoren! Alleen Andre heeft veel laat van mijn gesnurk dus gisteren en vandaag hebben wij ieder een eigen kamer, we bekijken per dag of we dit de rest van de reis ook doen (gisteren zaten wij als enige in een hotel, er was verder niemand)! Ik schrijf dit op mijn telefoon, want de code die ik kreeg van het hotel werkt maar 1 keer en ik had die al gebruikt om te appen. Tot zover mijn bericht, Andre schrijft straks ook nog wat, dus wordt vervolgd. Tot horens Geer

  • 23 Mei 2014 - 20:06

    Barbara:

    ben ik net een lang epistel aan jullie aan het schrijven, doet de computer raar en is alles weg. kan ik weer opnieuw beginnen.
    Jullie hebben er goed aan gedaan om ieder een eigen kamer te nemen, want nachtrust is voor jullie allebei heel belangrijk. En Gerard mag dan misschien snurken, André kan er ook een houtje van. En het wel belangrijk om iedere ochtend fit aan de start te verschijnen. Ik hoop dat het morgen net zo gesmeerd gaat als vandaag. Jullie hebben echt al een behoorlijk eind gehad , jeetje me kreetje, ik ben trots op jullie en zal straks een dronk op jullie uitbrengen, de eerste deze week.

    Nou mannenbroeders, toy toy toy voor morgen!

    liefs uit een klein dorpje aan het Wilhelminakanaal.

  • 23 Mei 2014 - 20:29

    Erna En Haar Uppie:


    Geer en Dre ben blij dat jullie weer beschikken over internet.Het is altijd leuk om jullie belevenissen te lezen.
    Mooi dat jullie ook van de omgeving kunnen genieten en niet alleen maar met blik op oneindig een verstand op nul aan het trappen zijn.Het tempo zit er goed in.Als ik zo op de kaart kijk is het kliene dorpje aan het Wilhelminakanaal toch al een eind achter jullie.Ook ik zal vanavond een een glaasje op julie drinken (misschien wel 2 voor ieder 1) om deze prestatie te vieren. Jullie gaan er morgen weer tegenaan en ik ga nu heerlijk weekend vieren. Liefs en dikke kus X

  • 23 Mei 2014 - 21:56

    Annemarie En Rini:

    Hallo fiets kanjers !

    Jullie zijn al weer bijna een week aan het trappen en volgens mij gaat het lekker.
    Wel fijn als er weer internet is want het is toch erg leuk om jullie reisverslag te lezen s'avonds.
    Zijn jullie al mensen tegen gekomen die deze route ook doen?
    En de route is die nu duidelijker dan aan het begin?
    Ik ben blij dat er nog geen pech is geweest want dat lijkt me echt een ramp.
    Zondag gaan we Erna skaten en ik fietsen (Annemarie) als ik er aan denk heb ik nu al een zere kont.
    Dus jullie met je bijna 500 km zijn de echte FIETS KANJERS.
    Slaap ze en weer succes morgen.


  • 24 Mei 2014 - 10:29

    Marsha:

    Hallo heren,

    Alweer een mooi resultaat behaald lees ik. Ga zo door! Ik lees altijd met veel plezier jullie verhalen en ik ben dan ook benieuwd naar jullie verdere avonturen! Ik ben al super trots op jullie.

    Liefs Marsha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Otterstadt

Gerard

fietsreisromegeerendre

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 7991

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: