15e dag (vervolg) - Reisverslag uit Verona, Italië van Gerard Groot - WaarBenJij.nu 15e dag (vervolg) - Reisverslag uit Verona, Italië van Gerard Groot - WaarBenJij.nu

15e dag (vervolg)

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Gerard

01 Juni 2014 | Italië, Verona

Beste volgers, vandaag vertrokken ron 830 voor een zware etsp die gelukkig mmeviel. Wel 2 zware klimmen van maar liefst 10 procent, waar racefietsers dus zonder bagage ook veel moeite hadden. Weg goed, niet veel moeten zoeken, flink doorgejakkerden al rond 1330 in verona dat is bijna 300 km in italie. Dat lijkt veel maar wel moeten nog ietsvan 700 en de apenijnen over.vanmiddag 2 uur door prachtig verona gelopen ging nog wel na 75 km fietsen
nu op hotel kamer let wel 4 sterren dus kingsize bed.
En voor deze keer sluit ik af met een speciale groet aan b, seiuna ragazzagentile0, mi piacestare con te, mi sei mancato a tanto, ho sognato di te,
tuuto il giorno non faccio altro che pensarti.
Mi sono innamorato di te.ti amo.

• 01 Juni 2014 - 18:44

Barbara:

Wel wel goed om te lezen dat jullieecht van het land Italië genieten, het is er zo geweldig. Het gaat toch opschieten nu, met een beetje geluk zijn jullie over anderhalve week in Rome.Dre heb jij het kleine woordenboeken bij je,waar haal je al. Die Italiaanse ongein vandaan.
    Hier is het ook mooi weer, ik ben in de tuin bezig geweest, onkruid weghalen tussen de tegels, wat een r O t klus, dat doe jij altijd,ik kom er wel achter dat jij best veel doet.
    De schilderijen zijn best opgeknapt er kwam heel wat vuil vanaf. Hoop dat je het kan zien. Ik wens jullie veel succes morgen en wees voorzichtig hoor.
    Trammelanti di conti moet je niet hebben dan kom je niet ver. Het is vandaag uno giornata particulare! X bar

• 01 Juni 2014 - 21:45

Frits:

Migliori ciclisti olandesi, le nommi sonne Geri e Andrei,

È in bicicletta freno più duro di coorti romane in fuga.

Jullie hebben al een aardig wat opgestoken van de Italiaanse les dus daarom hef ik dit schrijven aan met schone Italiaanse Proza.
    Hebben wij even een paar dagen onze hielen gelicht met wadlopen op Ameland of jullie zijn bekant (ridderkarks ) al midden in Italie.

Bar wat Andre heeft geschreven ( ik wil natuurlijkniet stoken in een goed huwelijk):

sei una ragazza gentile, mi piace stare con te = ik roep naar iedere mooie vrouw die ik tegenkom:

je bent een leuke meid, ik wil bij je zijn!!!
    Trouwens drees een mooie kerel dat is een Bello en een mooie vrouw is een Bella,

Dus als er geen potige kerel bij staat zeg je gewoon Ciao Bella ( dag aardige , dag mooie),

Maar mannen RESPECT ga zo door en o.a. de Paus zal trots op jullie zijn.

Veel succes met de 16 etappe

Groet Frits en Nel

• 01 Juni 2014 - 21:58

Harrie En Marian:

Ciao ciclistas,

Que bella passeggiata in bicicletta!
    Buono viaggio per domani!
    Molti saluti, H&M.

• 01 Juni 2014 - 22:18

Frits:

Het is nu dus de echte GIRO d''Italia geworden.

buona Fortuna!!

Petronella e Frietes

• 01 Juni 2014 - 22:31

Cor Groot:

Goed gedaan mannen: Mijn complimenten voor de snelle taalcursus Italiaans. Jullie gaan sneller dan wij vorig jaar dit was onze 17e dag. Groetjes morgen aan Anita op de Po vlakte. Groeten van Ria & Cor.

• 02 Juni 2014 - 10:30

Pien En Pim:

Hoi jongens,

Nog steeds volgen wij jullie reisverhalen en wordt ons respect voor jullie groter.
    Helaas is ons Italiaans niet zo best zoals bij sommige volgers.
    We zijn nog steeds Rotterdammers dus we zullen jullie op z'n Rotterdams aanmoedigen.
    'Niet lullen, maar fietsen'. Steek ue klauwen uit je mouwen' en als jullie in Rome zijn maggen jullie zegge:'Ik steek een veer in m'n reet'.

Liefs van Pien en Pim.