12e dag vervolg - Reisverslag uit Glorenza, Italië van Gerard Groot - WaarBenJij.nu 12e dag vervolg - Reisverslag uit Glorenza, Italië van Gerard Groot - WaarBenJij.nu

12e dag vervolg

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Gerard

29 Mei 2014 | Italië, Glorenza

Dag volgers, hier dan op deze moie dag een eerste groet uit italie. Het lijkt dat we al ver zijn maar we moeten nog nog een takken end.
Vandaag was dus echt een fantastische dag errsttrein daarnabus mooi weer licht windje mee en eenmooietocht30km met laatste 10 km aleenmaar naar beneden.
je gaat zo hard dat je doorlopend moet remmen en je bij een wegoneffenheid het idee hebt dat je fiets bij de voorvork in 2en breekt. Al om 4 uur in glurns in hotel , waarna gewone routine,
morgen 60 kmnaar morena en afhankelijk km van zwarte traject , wind en weer misschien wel bolzano wat 95 km van hier ligt .
g gingvandaag als een speer heeft visteren 5 kilo bagage gesfumpt en dat isdd oorzaak. ikdenk erover ook marde helftweg te gooien , ga ikwrs 2 keer zo snel. Tot zover ik sluit af met een speciale groet voor b, de italiaanse vrouwen zijn lamg niet zo mooi als jij .

• 29 Mei 2014 - 19:31

Barbara:

Nou heerlijk, Italië, het is daar beter weer dan hier op het moment, hier is het zelfs fris.
    Het lijkt alsof jullie al ver zijn maar volgens mij zijn jullie nog niet op de helft, maar dat punt komt steeds dichterbij. Ik wens jullie succes voor morgen.

Groet uit regenachtig zuid Nederland.

• 29 Mei 2014 - 22:56

Cor Groot:

Leuke bijkomstigheid met de trein en de bus wij Ria & ik delen dezelfde ervaring, DENK OM JE REMBLOKKEN bij de afdaling !!!!! Veel succes morgen !!!! Groetjes van Cor Groot.