12e dag Bludenz-Gludens 29 km cum. 830 km - Reisverslag uit Glorenza, Italië van Gerard Groot - WaarBenJij.nu 12e dag Bludenz-Gludens 29 km cum. 830 km - Reisverslag uit Glorenza, Italië van Gerard Groot - WaarBenJij.nu

12e dag Bludenz-Gludens 29 km cum. 830 km

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

29 Mei 2014 | Italië, Glorenza

Hallo volgers,

Vandaag was het onze schoolreis dag, vanmorgen om 9 uur de trein genomen vanuit Bludenz naar Landeck, deze deed er circa 1,5 uur over, hierna de postbus (met aanhanger) genomen, hierop moesten wij tot 10 over 12 wachten, deze bracht ons in 1,5 uur naar Nauders. Dit gedaan om de Arlbergpas en de klim naar de Nauders te vermijden. Vanaf Nauders op de fiets gestapt en al na 6 km zijn wij Italië binnengereden, de hele rit over de Reschenpas en de Reschensee was adembenemend, we daalden enorm af met soms afdalingspercentages van 20%. Jullie begrijpen dat dat geen probleem opleverde voor de knie. Zo zijn wij in Glurns (in het Italiaans Glorenza geheten) terecht gekomen, waar wij in een eenvoudig gasthuis overnachten. De komende dagen lijken redelijk te doen, dus we zien wel waar wij morgen weer terecht komen.

PS. De route van vandaag: Bludenz-trein naar Landeck-bus naar Nauders-grens Italië-Reschen-Glurns
PS 2 Vandaag voor het eerst wind mee gehad!!

• 29 Mei 2014 - 19:14

Annemarie En Rini:

Zo vakantiegangers wij hopen dat jullie schoolreisje goed bevallen is .
    Lekker dat jullie al in Italie zijn zodat het weer ook wat beter word wind mee hadden jullie vandaag al.
    We hopen dat het wat beter met je knie gaat Gerard.
    Geniet er van en nog veel fiets plezier gewenst.
    Gr Annemarie en Rini.

• 29 Mei 2014 - 23:04

Cor Groot:

Leuk ritje met de zug ?!!!! en Daarna met de bus jullie zijn weer een ervaring rijker!!!! Niets forceren met je knie !!! Is je tube voltare alk leeg? Denk aan je remblokken bij de afdalingen. Nu op weg naar Trento!!! succes van Ria en Cor.

• 30 Mei 2014 - 14:06

Marsha:

Hi,

Goed dat jullie de bergenbeklimmingen wat mijden en wat bagage hebben teruggestuurd. Dat zal de knie in ieder geval goed doen! De tweede week zit er alweer bijna op en Italië is al bereikt! Super hoor!

Veel succes weer, want Rome is nog wel een stukje fietsen.

Liefs Marsha

PS Gisteren ben ik wezen 'flyboarden'. Ik kwam zo hoog uit het water dat ik nog naar jullie heb gezwaaid!! ;-)