10e dag Lippertsreute-Feldkirch 54 km cum. 776 km - Reisverslag uit Feldkirch, Oostenrijk van Gerard Groot - WaarBenJij.nu 10e dag Lippertsreute-Feldkirch 54 km cum. 776 km - Reisverslag uit Feldkirch, Oostenrijk van Gerard Groot - WaarBenJij.nu

10e dag Lippertsreute-Feldkirch 54 km cum. 776 km

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

28 Mei 2014 | Oostenrijk, Feldkirch

Hallo volgers,

Een dag later dan gebruikelijk (wij hadden gisteren geen internet) hierbij de dag van gisteren:
We zijn gisteren vanuit ons (goede) hotel , na een ritje van 9 km naar de haven van Uberlingen gereden en hadden daar precies op tijd de boot, die in 1 uur tijd Meersburg aandeed, waar wij moesten overstappen richting Bregenz. Deze boot vertrok gelijk en deze mooie reis duurde nog 3,5 uur zodat wij pas om half 2 in Bregenz (Oostenrijk) aankwamen. Tijdens de bootreis had het flink geregend en dat was in Bregenz nog goed te zien, maar wij vertrokken met bewolkt maar droog weer richting Feldkirchen. Onderweg kwamen wij (per ongeluk) in de buurt van Hohenems in Zwitserland terecht, wij kwamen hier achter doordat wij boodschappen gingen doen en in Zw. Franks moesten afrekenen, dat was heel verrassend. Uiteindelijk zijn wij in Feldkirch (kreis Tosters) terecht gekomen, waarbij de laatste 5 km in de regen. Dit hotel is het slechte tot nu toe, maar wij konden helaas niets anders vinden. Morgen (vandaag) is het plan om naar Bludenz te fietsen en een rustdag te houden.
PS De route van vandaag was Lippertsreute-Uberlingen-Bootreis-Bregenz-Lustenau-Hohenems-Feldkirch.

• 28 Mei 2014 - 16:58

Frits:

Hi globetrotters,

Hij gaat goed! Hij gaat beter! Alweer 54 kilometer.
    Hadden jullie wel een sticker op je fiets dat je officieel in der Schweiz met de fiets erin mocht??
    Okay succes verder, ik lees toch richting Bludenz Liechtenstein.

Frits