11e dag Feldkirch-Bludenz 25 km cum. 801 km - Reisverslag uit Bludenz, Oostenrijk van Gerard Groot - WaarBenJij.nu 11e dag Feldkirch-Bludenz 25 km cum. 801 km - Reisverslag uit Bludenz, Oostenrijk van Gerard Groot - WaarBenJij.nu

11e dag Feldkirch-Bludenz 25 km cum. 801 km

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

28 Mei 2014 | Oostenrijk, Bludenz

Hallo volgers,

Vandaag een hele korte etappe, maar 25 km, omdat wij dit als een rustdag wilde houden, om te wassen, treinreis regelen, etc. Aangezien het fysieke ongemak van G. aanhoudt en de weersvoorspellingen nog niet goed zijn, moeten wij besluiten om de volgende 2 etappes per trein en bus te gaan maken, na aankomst in Bludenz hebben wij op het station de treinreis van morgen naar St. Anton/Landeck reeds geregeld, hierna zullen wij waarschijnlijk de bus nemen. Wat het knieprobleem betreft de vlakke stukken en de korte beklimmingen lukken nog wel, maar op de lange beklimmingen is het alleen maar lopen en dat is/was niet onze bedoeling van deze reis. De enige remedie is een paar dagen rust, maar dat is lastig!
Vandaag dus toch een soort rustdag, wij hebben een goed hotel, Bludenz is een leuke stad en wij kunnen plannen maken hoe wij het vervolg van deze reis willen maken. Een van de dingen die G. wilde was zijn gewicht aan bagage terugbrengen, dat is geluk, er is een doos retour Dordrecht met daarin 5 kilo overbodige bagage. Verder is er niet veel te melden, dus tot horens. Geer
Andre komt nog met zijn kijk op de dag van gisteren en vandaag.
PS. De route van vandaag: Feldkirch-Frastanz-Nensing-Bludenz

• 28 Mei 2014 - 20:29

Annemarie En Rini:

Hallo Boys
    Heel verstandig van jullie om een paar dagen rustig aan te doen.
    Zodat de knie van Gerard wat rust krijgt.
    Want als jullie op moeten geven zou toch heel jammer zijn.
    Dan zou al die training voor niks zijn geweest.
    Gr Annemarie en Rini.

• 30 Mei 2014 - 10:38

Marjan En Harrie:

Hè boys, jullie gaan goed , wensen jullie een verdere prettige reis, wij zijn trots op jullie. Wij willen jullie thuis volgen maar dat lukt niet, dus nu via de iPad van bar.
    Hg Harrie en marjan