11e dag (vervolg) - Reisverslag uit Bludenz, Oostenrijk van Gerard Groot - WaarBenJij.nu 11e dag (vervolg) - Reisverslag uit Bludenz, Oostenrijk van Gerard Groot - WaarBenJij.nu

11e dag (vervolg)

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Gerard

28 Mei 2014 | Oostenrijk, Bludenz

Beste volgers ja we zijnernog en ontdekken de wereld , nou ja een deel vaneuropa dan.
nadatwe 26 5 met wat moeite een hotel vonden , gezellig met stamtisch waar we een grote schnitzel kregen met voormij eenbier hebeenwe weerlekkergeslapen . De 27 ste metrotgang naaradelberg aanbodensee gegaan waaar we zo netnog metdeboot meekonden. We hadden geen idee dat bodensee zo grot was want na een uurn stapten we over opweer een boot en totaal4uur gevaren voo we in bregenz kwamen. Daar was alles kltsnat dus koud maar ook droog.
wij fietsen en via zwitserlandkwamen we in ooste rijk en na zo, n 50 kmkwamen we aan in feldkirch, wel een mooischhon bed in het
ension aantroffen maarverder was het niets, blij dat we wegwaren.
Vandaag28 op ons gemaknaarbludenz gereden waarwe kaarten op station haalden voor morgen bludenz naar landek.
daarna koffie, postka toor, g heft ruim5 kilo bagagegedumpt, boodscappen , ingeschekt, wasgedaan etc etc.
vandaag dus in droog b bludenz een rustdag en morge een schoolreisje eerst treinreis van ruimeen uur en daarna wrs met fiets indebus , moeten we nog uitzoeken.
ja het leven is zwaar er voor 2pensionadoos , en overmorgen of 31 komen deze jongensalweerin italie aan. Daarover latermeer .nu sluitik af met ee speciale groet aan b, oostenrijk is lang niet zo mooials jij, ik mis je stralende lach en jeondeugende ogen.

• 28 Mei 2014 - 17:11

Frits:

Ja een reisje met de trein, trein, trein, Ja dat is zo fijn, fijn,fijn!
    Heel goed mannen effe de kat uit de boom kijken. Neem je tijd en dan komt toch Italie weer inzicht
    Geer beterschap met je knie en vraag Drees of hij wat beter wil masseren.
    Morgen hebben wij ook een dagje fietsen van de pont naar het hotel en dat is wel 1100 mtr.
    Jullie lezen onze belevenissen wel van : op de duin en op het strand.

Viel spass weiter en buonne viaggo.
    grussen

Friedrich und Nellie

• 28 Mei 2014 - 18:15

Erna:

Lieve mannen,
    Italiie komt inzicht dat moet toch wel een goed gevoel zijn.Gerard het is een goed idee om wat van je spullen terug te sturen (het is toch wel gewassen en gestreken he).Hoop dat je knie het ook kan waarderen en dat de pijn wat gaat afnemen.Heb zelf een heerlijk lang weekend voor de boeg heb namelijk eens gek gedaan en vrijdag vrij genomen. Geniet morgen van jullie schoolreisje .Liefs Erna

• 28 Mei 2014 - 18:29

Barbara:

Zo boys, jullie zijn verstandig geweest, en ik hoop voor de rest van het parcours ook. Want die knie van Gerard moet nog heel lang mee en heeft er recht op om tot rust te komen. Ik vind het wel geweldig dat julie al zo ver weg zin , al wordt het wel saai hoor a zonder jou. Ik kan jou niet meer de schuld geven als ik iets kwijt ben ha ha. Aafke is hier nog en wij kijken steeds uit naar jullie berichtjes, ook zij vindt het knap van jullie. Jullie zullen elkaar misschien al niet meer de oren van het hoofd kletsen, in elk geval ken je elkaar beter dan eerst.
    Veel plezier morgen met de gecombineerde reis en G houdt vol hè jongen, je weet voor wie je dit doet.

Een welgemeend houdoe uit het kleine dorpje aan het kanaal. Xxxxx

• 28 Mei 2014 - 20:08

Thea:

Ja, geniet lekker van jullie busreis.
    De beentjes omhoog tijdens de reis, genieten van de omgeving en verder lekker rust, dat kan wonderen doen voor de spieren maar vooral voor de knie en idd als jullie straks Italie binnen fietsen kunnen jullie niet meer terug, dan moeten jullie door tot de paus!
    Groetjes,Thea

• 29 Mei 2014 - 07:34

Wilma:

Ben toch wel heel benieuwd naar Andre en Barbara als ik zo de opmerkingen lees!
    Ja wat is het leven zwaar, je moet niks en alles mag en bijna in Italië.Jullie ruiken Rome al, pas op daar want daar komen ze aan!!!!!