14e dag Auer-Rovereto 76 km cum. 1020 km - Reisverslag uit Rovereto, Italië van Gerard Groot - WaarBenJij.nu 14e dag Auer-Rovereto 76 km cum. 1020 km - Reisverslag uit Rovereto, Italië van Gerard Groot - WaarBenJij.nu

14e dag Auer-Rovereto 76 km cum. 1020 km

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

31 Mei 2014 | Italië, Rovereto

Hallo volgers,

Vandaag met mooi weer vertrokken vanuit Auer, we hebben continue een goed fietspad gehad dat langs de Adige loopt, dit is heel fijn fietsen. Ook vandaag weer wind tegen en hoe verder op de dag, de wind werd steeds sterker, dus vandaag hebben wij het bij de etappe uit het boekje gelaten. Wij zijn in Rovereto terecht gekomen, waar wij met enig zoekwerk een motel vonden, we hebben hier ieder een (piep klein) kamertje, maar groot genoeg om de was te doen en te slapen. Verder niet veel te melden over vandaag, morgen gaan wij proberen naar Verona te komen. Tot horens, Geer.

PS. De route van vandaag: Auer-Trento-Rovereto

• 31 Mei 2014 - 18:54

Annemarie En Rini:

Mannen.
    Gelukkig met mooi weer vertrokken nou nog die tegen wind weg en het genieten kan beginnen.
    Want dat verwacht je toch wel een beetje als je in Italie zit.
    Maak er een mooie dag van naar Verona .
    En doe Romeo en Julia de groeten als je ze misschien tegen kom.
    Gr Annemarie en Rini.

• 31 Mei 2014 - 21:07

Marsha:

Vergeet niet af en toe te stoppen om van een ijsje te genieten!!

• 31 Mei 2014 - 22:39

Cor Groot:

Het gaat als een speer, Gerard en André. Genieten maar van het mooie Italie.
    En een beetje tegenwind mag er best zijn het hoeft ook niet helemaal vanzelf te gaan. Voor straks welterusten en morgen veel succes in de opera stad Verona mooie stad om even te dralen en stil te blijven staan. Groeten van Ria & Cor.

• 01 Juni 2014 - 21:59

Frits:

Beste cyclisten,

Wij zijn afwezig, voor dringende boodschappen liggen wij nabij paal K14 op het strand van Ameland, paal 14.

Frits en Nel