14e dag (vervolg) - Reisverslag uit Rovereto, Italië van Gerard Groot - WaarBenJij.nu 14e dag (vervolg) - Reisverslag uit Rovereto, Italië van Gerard Groot - WaarBenJij.nu

14e dag (vervolg)

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Gerard

31 Mei 2014 | Italië, Rovereto

Dag volgers, hoera weer een etappe. Italie is reusachtig groot, je fietst en fietst en na 200 km in italie ben je nog 800 km van rome af. Vandaag na een 3 sterren ontbijt , joghurt met vruchten , belegde broodjes , eitje, sapje , kofiie , cake weer eens een paar uurtjes gefiets en na 3,5 uur weer 60 weggetrapt. Maar daarna forse tegenwind waardoor we maar met moeite de teller op 17 konden houden. Let wel dan zit je niet erg
Ontspannen meer op de fiets en tel je de kilometers.
maar dan na wat vragen een motel douche etc.
snel weer van infuus af enstrakes maar weer eens een pasta, pizza eten. Geen weegschaal te vinden maar de kilos vliegen eraf.
morgen gaan we weer voor de 80. Ik sluit af met een speciale groet aan b, wilje metme trouwen..

  • 31 Mei 2014 - 18:50

    B:

    Ja ik wil met je trouwen! Dat je dat nu eindelijk vraagt na 37 jaar!
    Zo te lezen hebben jullie weer behoorlijk je best gedaan vandaag, en jullie komen steeds diner bij Rome. Het lijkt mij zeker behoorlijk afzien met die tegenwind en dan denken jullie natuurlijk mijn hemel waar zijn wij aan begonnen, maar bedenk dat je dichter bij Rome bent dan thuis.als je eenmaal weer thuis bent is alles gauw weer gewoon, dus geniet van iedere seconde!
    Hier gaat alles goed, ik heb vandaag weer het gras gemaaid het groeit als kool. De poezen beginnen zich af te vragen waar jij blijft en ik heb het ze proberen uit te leggen, ha ha.
    Nou rst mij voor nu jullie een goede nachtrust te wensen voor straks en morgenochtend gezond weer op.

    Dikke knuffels!

  • 31 Mei 2014 - 20:28

    Harrie En Marian:

    Een mooi verhaal, André! Vooral bij de laatste zin welden de tranen op. Jullie doen het goed! Veel succes morgen! Slaap lekker!
    Groeten, H&M.

  • 31 Mei 2014 - 20:41

    Aafke:

    Hee pap, wat leuk zeg, jullie gaan nog een keer trouwen! Ben wel toe aan een feestje! Hier in Zwolle alles goed. Eigenlijk niks bijzonders te melden, heb maandag de groepsdiscussie in Amsterdam, mijn onderzoeksresultaten zijn inmiddels duidelijk gelukkig. Vanaf dinsdag kan ik mijn scriptie af gaan schrijven, dus gaat de goede kant op!
    Wat gaan jullie snel zeg! Al lekker in Italie, goed bezig! Nog even en jullie zijn weer thuis, geniet er inderdaad maar van hoor, ondanks het afzien af en toe.
    Liefs je dochter

  • 01 Juni 2014 - 22:01

    Frits:

    Beste cyclisten,

    Wij zijn afwezig, voor dringende boodschappen liggen wij nabij paal K14 op het strand van Ameland, paal 14.

    Frits en Nel

  • 01 Juni 2014 - 23:49

    Christa:

    Feestje feestje feestje feestje feestje feestje!!!

  • 03 Juni 2014 - 13:27

    Jet:

    Yes!! Partyhardy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rovereto

Gerard

fietsreisromegeerendre

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 7992

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: