19e dag (vervolg) - Reisverslag uit San Piero in Bagno, Italië van Gerard Groot - WaarBenJij.nu 19e dag (vervolg) - Reisverslag uit San Piero in Bagno, Italië van Gerard Groot - WaarBenJij.nu

19e dag (vervolg)

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Gerard

05 Juni 2014 | Italië, San Piero in Bagno

Beste volgers, een groet uit bloedheet italie.
andaag dus vroeg vertrokken , g is altijd rond 6 wakker dus we verslapen ons niet.
in de ochtenduren is het het bedte fietsen , de temeratuur loopt snel op, rond 10 uur 29 en rond 11 uur vandaag al 32 graden
je moet wel gek zijn om dan een fiets van 30 kilo de berg op te trappen, dat tv gaat dan ook maar met op de teller 6 of 7 of 8 km.
Jebent blij alsje weer een stukjemag dalen. Dus veel drinken en op hotelkamer boullon, om zouten etc aan te vullen.
Vandaag een hotelletje zomaar langs de kant van de weg gevonden van werkelijk meer dan 100 jaar oud , zonder tv, wel internet , maarmetdouche , ook oud, en 2 persoinsbed.
na douchen en de was even op bed gerust als een stel oudjes en daarna wat voor morgen asngeschaft in een dorpswinkeltje.
nu weer een avond maaltijd zoeken en vroeg naar bed, want morgen wrsweer bloedhete dag..gelukkig smeren we ons goed in en dragen een hoed.
de spirit is goed , de fietsjes doen het nog, en wij beginnen wel wat tekraken maar zien rome al in de verte.
wel beste vrienden tot zover .
Ik sluit maar eens af met een speciale groet aan b, mijn hart klopt sneller als ik aan je denk.

  • 05 Juni 2014 - 22:01

    Christa:

    Vergeet niet onderweg een biertje te drinken, werkt dorstlessend :-)
    Succes morgen, het zweet breekt me aan alle kanten uit bij het lezen van dergelijk hoge temperaturen, 30 kilo zware fiets en al klimmend te fietsen door het italiaanse landschap!
    ZET 'm OP!

  • 05 Juni 2014 - 22:08

    Harrie En Marian:

    We wensen jullie een goede twintigste etappe! Tot morgen maar weer!
    Groeten, H&M.

  • 05 Juni 2014 - 22:22

    Aafke:

    Hoi Pap,

    Goed bezig hoor! Ben zeer trots op je! Het lijkt mij best afzien inderdaad, maar gelukkig komt Rome al in het zicht! Volgende week ben je al weer thuis. Zet hem nog even op!! Dat doe ik ook met mijn scriptie.

    Kus Aafke

  • 05 Juni 2014 - 22:22

    Barbara:

    Ha jongens,
    Een beetje laat voor mijn doen maar hier toch even een krabbeltje van mij. Ik heb net getennist, het was heerlijk weer, niet te warm, zelfs een beetje fris, maar juist goed voor een beetje rennen op de baan.
    Jullie gaan werkelijk alsof jullie achternagezeten worden, zo snel. Nu gaat het echt opschieten, wel goed voor jezelf zorgen in de hikte, maar zo te lezen doen jullie dat wel. Ik ga mijzelf nu verwennen met een glas witte wijn. Andre morgen is het etentje van Kurt en Liesbeth, 5 jaar echtvereniging. Ik ga er van genieten, bij la fleurie, dus een thuiswedstrijd.
    Nou welterusten en tot horens,
    Liefs barbara

  • 05 Juni 2014 - 23:16

    Cor Groot:

    Sterkte, jullie zijn goed bezig, af en toe iets minder kilometers dat helpt uitstekend. Wij hebben gemerkt dat het beter werkt dan een dag RUST. Hartelijke gr. van Ria & Cor.

  • 06 Juni 2014 - 07:46

    Thea:

    Zet die hoed wel vast bv. met Ducktape!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, San Piero in Bagno

Gerard

fietsreisromegeerendre

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 7980

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: