20e dag S.P. in Bagno-Umbertide 87 km cum. 1514 km - Reisverslag uit Umbertide, Italië van Gerard Groot - WaarBenJij.nu 20e dag S.P. in Bagno-Umbertide 87 km cum. 1514 km - Reisverslag uit Umbertide, Italië van Gerard Groot - WaarBenJij.nu

20e dag S.P. in Bagno-Umbertide 87 km cum. 1514 km

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

07 Juni 2014 | Italië, Umbertide

Hallo volgers,

Vandaag (is gisteren) geen internet, vandaar pas vandaag dit verslag. Vandaag weer om half 8 vertrokken om zo veel mogelijk kilometers in de ochtend te maken, want het is heel goed weer en de temperatuur loopt in de middag op naar dik km 30 graden. We begonnen gelijk met klimmen en dat viel niet mee, zeker als in de boekjes van Reitsma staat dat een klim 4,5 km duurt en het blijkt dubbel zo lang, we hebben die Reitsma wat zitten vervloeken. Uiteindelijk ging het klimmen circa 30 km door (op en af) en daarna kwamen er veel afdalingen en dat was vaak een feest! Om 1 uur hadden wij er al weer 70 km opzitten en uiteindelijk zijn wij om circa 2 uur gestopt bij een B&B. Deze B&B lag redelijk ver buiten het dorp en ook nog landelijk gelegen, deze was zeker de moeite waard. Omdat wij geen zin hadden om naar het dorp te gaan vroegen wij aan de eigenaar (die Engels sprak, wat een unicum is) of zijn vrouw wat te eten wilde maken, dat was geen probleem, dus 's avonds heerlijk spaghetti zitten eten en in de tuin heerlijk gezeten. Verder niet veel te melden over deze dag. Hierna schrijf ik over de dag van vandaag, Geer.

PS. De route van vandaag: S.P. in Bagno-Verghereto-Tebbion-Cita di Castello-Umbertide

• 07 Juni 2014 - 16:36

Barbara:

Nou ik was blij dat ik gisteravond iets van jullie hoorde, zeker omdat de ritten die jullie maken niet zonder risico zijn. Ik zat gezellig bij La Fleuri met Liesbeth en Kurt, vanwege hun 5 jarig huwelijk. Andrea en Rog waren er ook bij en wij hebben heerlijk gegeten. Het was een leuke avond en ik was over 12 uur thuis. Vanmorgen, ondanks de hitte , getennist en de extra calorieën van gisteravond geprobeerd er af te rennen. Thuis gekomen maar weer eens het gras gemaild, de zo'n was verdwenen, maar nu terug. Jullie hebben inmiddels de zware toch al weer gehad, en morgen komt er w.s. Nog wel een. Ik wens jullie veel succes en jullie zijn er bijna maar nog niet helemaal.

Liefs vanuit Oirschot, B.