21e dag (vervolg) - Reisverslag uit Bevagna, Italië van Gerard Groot - WaarBenJij.nu 21e dag (vervolg) - Reisverslag uit Bevagna, Italië van Gerard Groot - WaarBenJij.nu

21e dag (vervolg)

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Gerard

07 Juni 2014 | Italië, Bevagna

Beste volgers, ja daar is hij weer.
in san piedro de bagna was her 2 persoonsbed oud met spiraal bodem. Als g draaide kraakte en piepta alles , ook als ik het deed uiteraard.
Bij het ontbijt kreeg ik ditmaal gekookte koffie in een percolator, niet echt smakelijk.bij toeval zagen we na 85 km op vrijdag 6,6 een b en b. Idyllisch gelegen aardige mensen alles op de foto.
goed geslapen en vanmorgen weer percolator koffie.
vroeg weer wegwant het zou32 graden worden en dat werd het oik. Iedereen van dewegwij 2 enfietsen totwij hier kwamen rond1330
hotel palazzo brunamonti. Voor wie het wil zien www.brunamonti.com
Weer 2 separate beds kraakhelder lakens , wel met eendeken ...
onderweg kwamen een nederlander tegen op p defiets . Hij was al 34 dagen onderweg was eerstnaar venetie geweest waar hij zijn vrouw een weekje zag , daarna doorgefietst naar assisi en nu weer op terug weg , hij wil 1 juli thuis zijn, moest wel elke dag tentje opzetten en potje koken. Wij boffen dus ,
tot zover , lezers een groet uit italie en ik sluit af met een speciale groet aan b, voor altijd en overal.

• 07 Juni 2014 - 20:51

Frits:

Als paarden de stal ruiken dan gaat het wat sneller, in Duitsland waren het etappes van 50 en 60 km en nu zitten we tegen de 90 km per dag.

Good luck op de via Appia.

frits en nel

N.B. Bar is hier gearriveerd en die loopt met de kleine Mirre op haar handen dus ja..........
    ik geloof dat Bar ook Oma wil worden.

• 07 Juni 2014 - 21:55

Harrie En Marian:

Beste André en Gerard,
    Mooi, dat de reis zo voorspoedig verloopt! Voor morgen wederom een goede etappe toegewenst!
    Groeten, H&M.

• 08 Juni 2014 - 14:27

Frits:

Bello Cyclisti,

Alweer een etappe verder, ingeval van pech kunnen jullie nu nog zelfs kruipend Rome bereiken.

Helaas heb ik een paar teleurstellende berichten voor de binnenkomst,:

De 2 orkesten hebben zich afgemeld wegens de te grote hitte op de via Appia
    De paarden voor de wagenrennen zijn allemaal op hol geslagen dus geen paardewagen races ter ere van jullie binnenkomst gaan dus ook niet door.

Dus of Erna en Marsha er staan weet ik niet maar ik heb mijn vraagtekens.

Nou mannen nog even een flinke etappe en dan zit het erop, dan kan je er alleen maar over napraten.
    Maar het blijft een mooie prestatie en als jellie dadelijk dik in de 80 zijn kan je nog eens rustig de foto's bekijken.

Doe voorzichtig de laatste etappes en veel plezier in Rome.

Hier genieten we van de pinksterdagen gisteren erugg warm , hedenochtend regen en nu doet de koperen ploert weer zijn best.

Ciao en arriverderci,

Frits en Nel