22e dag Bevagna-Narni 63 km cum. 1654 km - Reisverslag uit Narni, Italië van Gerard Groot - WaarBenJij.nu 22e dag Bevagna-Narni 63 km cum. 1654 km - Reisverslag uit Narni, Italië van Gerard Groot - WaarBenJij.nu

22e dag Bevagna-Narni 63 km cum. 1654 km

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

08 Juni 2014 | Italië, Narni

Hallo volgers,

Vandaag stond de zogenaamde Koninginnenrit op het programma, wederom vroeg vertrokken om half 8 om weer de hitte voor te blijven (om 12 uur wees de termometer 33 graden aan). We waren Bevagna amper uit of de 1e klim diende zich aan, 2,5 km 5% en gelijk daarna 1,3 km 4%. We waren schoon gewassen vertrokken, maar na een half uur kon je onze wieler shirts wel uitwringen van het zweet. Zo kregen wij de 1e 2 uur flink wat voor ons kiezen, maar er zaten gelukkig ook wat leuke afdalingen in, zodat wij toch om half 12 al weer 50 km hadden gemaakt. Aangezien wij 2 dagen hiervoor al wat extra kilometers hadden gemaakt, waren wij om half 2 al in ons hotel, voordat de hoge temperatuur ons parten ging spelen. Wij zijn in Narni aangeland, in een oud hotel, waar we eerst 2x omheen liepen voordat wij het uiteindelijk vonden. Wij gaan nu echt Rome halen, het is nog maar circa 125 km weg, wij kijken uit naar het einde, morgen nog een etappe van circa 65 km en dinsdag nog een korte van minder dan 60 km, waar wij op een camping in Rome onze fietsen inleveren. Hierna nog 2 dagen in Rome vertoeven met Erna en Marsha, we kijken hier al naar uit. Tot zover weer de dag van vandaag, tot horens, Geer

PS. De route van vandaag: Bevagna-Massa Martana-San Gemini-Narni Scalo-Narni
PS 2 Met de knie is het iedere dag beter gegaan, vandaag hier geen last meer gehad!!

• 08 Juni 2014 - 17:44

Frits:

Bravi, Bravi, Cyclisimo,trappatisimo Olandesimo,

Wat lees ik daar , fietsen inleveren , nog 2 dagen . Dat kan toch niet, eerst nog even een rondje in het centrum van Rome peddelen.

Het zei jullie vergeven mannen na zo,n een tocht.
    Mijn fietspetje af.
    Doe niet zoals ik, want met een rondje trappen knakte mijn derailleur en toen werd het verder loopfietsen voor deze jongen.

Het is mooi dat jullie het hebben vol gehouden maar ook mooi dat jullie fietsen deze tocht hebben volbracht.

Kussen jullie nog die bodem(grond) , doet de paus ook altijd als die een vreemd land binnen komt.

Succes met de laatste loodjes.

Andre , Bar hebben we wat bijvoeding gegeven en is weer aangesterkt naar Oirschot vertrokken.

Salve, salve , salve,

Frits en nEL

• 08 Juni 2014 - 22:14

Thea:

Ik heb ook een fietsavontuur gehad jaja.Dat ik meer een wandelaar ben dan een fietser is jullie al wel duidelijk.
    Gisteren (zaterdag ) wij, Jac en ik samen de fiets gepakt, voor ca. 30 km.omdat wij hier en daar nog wat af moesten geven/regelen, te warm om met de auto te gaan, dus we pakken de fiets.
    Pfff, je kunt beter 30 km moeten wandelen, maar aan alles komt een eind, dus ook aan die fietstocht. ( Van te voren de banden opgepompt van mijn oude fietsje ).
    Terug in Zundert, hmmm lekker nog ff een blonde leffe drinken, fiets gestald in de zon, lekker op het terras.
    En in ene keer BOEM KNAL, vuurwerk???? Nee hoor, jullie raden het al, mijn achterband spontaan geklapt!!!!
    Dus toch nog een eind moeten wandelen en dat was echt niet prettig!
    Gelukkig blijft dat jullie bespaard, ga er nog voor deze 2 dagen, vooral genieten,alles goed in jullie opnemen.
    Gr.Thea.

• 08 Juni 2014 - 22:14

Thea:

Dus toch nog een eind moeten wandelen en dat was echt niet prettig!
    Gr.Thea.

• 08 Juni 2014 - 22:15

Thea:

De bedoeling was om dit bericht maar één keer te plaatsen, sorry.

• 08 Juni 2014 - 22:23

Annemarie En Rini:

ROME!!!! ANDRE EN GERARD DIE KOME !!!!!

Beste trappers

Hoe voelt dat nu nog maar 125 kilometer lekker zeker ?

We gaan zeker de verhalen iedere dag missen.

Nog even volhouden dan kunnen jullie de fietsen (soms misschien ook wel eens gehaat en op gescholden) weer inleveren.

Succes weer morgen.

Groetjes van Rini en Annemarie

Ps : Gerard ga niet op het plein staan!

• 09 Juni 2014 - 10:11

Wilmalust@hotmail.com:

Ik heb bewondering voor de mensen die 3-4 keer de Alpe d'Huzes beklimmen, maar nog meer bewondering voor jullie Geer en Dre. Het einde in zicht! Uit ervaring weet ik dat je door Rome alles lopend kunt doen en dat is lekker voor de spieren. Veel plezier nog in Rome met z'n allen en geniet van de laatste dagen.