9e dag (vervolg) - Reisverslag uit Lippertsreute, Duitsland van Gerard Groot - WaarBenJij.nu 9e dag (vervolg) - Reisverslag uit Lippertsreute, Duitsland van Gerard Groot - WaarBenJij.nu

9e dag (vervolg)

Blijf op de hoogte en volg Gerard

26 Mei 2014 | Duitsland, Lippertsreute

Beste volgers m nu zijn we alweer een ruime week en wat hebbeb we veel meegemaakt . We voelen ons ontdekji gsreizigers en gfenieten van het lanschap dat zich voor onze ogen ontvouwt.
het is prachtig maar je fietst en fietst en geniet er toch te weinig van
soms teljede kms af vooral bij tegebwind en een klim.
klimmen doen we deze dagen veel heuvel op en af hetgaat maar door.
de zin om tefietsenis dan wel weg ikkijk uit naar een koel glas bier een hotelkamer meteen schoon bed en natuurlijk een douche en wat te eten, kortom de hoogtepunten van de dag.
tussendoor even stoppen bij een super voor broodjes beleg en joghurt.
na zoveel uren op de fiets gaat het lopen en ook zitten wat moeilijk, als ik loop fiets ik ahw nog.
g fietst dapper door al bijtend op zijb tanden, ik heb al aa geboden zij bagage over te nemen , maar daar wil hij niets van weten , een kei die vent.petje af , ik steun vooral met opbeurende praat mmar ook dat heeft hij niet nodig. Kortom we komen er wel samen denk ik. Nu sluit ik af met een speciale groet vvoor b.
hoe verder ik van je weg ben hoe meer isaan je denk en je mis

  • 26 Mei 2014 - 22:52

    Shirley:

    Beste Gerard en fiets maatje,

    Petje af dat jullie toch doorzetten. Houd de moed in en een goede nachtrust.
    Mijn pet gaat voor jullie af hoor!!!

    PS: fiets maatje: Gerard is een fan van moppen misschien help het vertellen van moppen om de moed in te houden. Gerard heeft in ieder geval een favoriete mop over zijn dove tante.

    Groetjes
    Shirley.

  • 27 Mei 2014 - 21:18

    Annemarie En Rini:

    Hoi Hoi

    Lijkt me ook erg leuk zo met de trein en dan ook nog de boot.
    Even wat anders dan al dat getrap en kan Gerard even rustig aan doen met zijn knie.
    Volgens mij valt het niet mee iedere avond een slaap plekje te vinden !
    En het weer zit ook niet helemaal mee dat is wel erg jammer.
    Maar jullie zijn al lekker een eind en hou de moed er in.
    Slaap lekker en morgen weer succes !

    Groetjes van Rini en Annemarie

  • 30 Mei 2014 - 20:38

    Harrie En Marian:

    Hallo André en Gerard,

    Leuk om dit verslag te lezen! Wat goed van jullie! We volgen jullie. Nog een heel goede reis.
    Groeten, H&M.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Lippertsreute

Gerard

fietsreisromegeerendre

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 7972

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: