8e dag (vervolg) - Reisverslag uit Simmershofen, Duitsland van Gerard Groot - WaarBenJij.nu 8e dag (vervolg) - Reisverslag uit Simmershofen, Duitsland van Gerard Groot - WaarBenJij.nu

8e dag (vervolg)

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Gerard

25 Mei 2014 | Duitsland, Simmershofen

Aan alle geinteresseerden etc etc
vandaag na de gebruikelijke routine rond 840 vertrokken en met droog weer hoera.
al snelveel oplopende weg dusal meteen een pittige klim , trouwens dehele dag door moesten wel soms ook lange steile b klimmen maken . Dus als morgen de zwaarste etappe komt ben ik ook wel om vooreen treinreisje in. Vanddag weer vaak wel 20 keerdewegmoetenvragen, bijna eenn ieder is zeerbehulpzaam.regelmatig horen werespect , respect. Ik denk er daarom overons reisdoel te verleggen naar sicilie dat vinden de mensen hier nog mooier . Maar oke rome is nog ver aan de andere e kant kunnen over ee paar dagen al in n italie zijn.
wat heb je zoal nodig als jullie ook naar rome wllen fietsen
tips1 eengoedeconditie, 2een ijzeren doorzettingsvermogen,3een heel betrouwbare 2 wieler, 4 een leeuwenhart ,5mooi weer veelal, hulp van lokalen, en 7 een sloot geld.
verder willen wihgraab een ieder advies ge enover wat jevooral niemee moet nemen.
dat tv is het voor nu, we gaan slapen, ik sluit af met een hartelijke groet voor b.ik draag je in mij hart met me mee.

  • 25 Mei 2014 - 23:39

    Cor:

    André: ik weet waar je over hebt, gewoon verstand op 0 en gaan met de banaan en blijven lachen dat is het beste gereedschap wat je kan gebruiken !! Ondanks een slaapapneu !!!

  • 26 Mei 2014 - 10:26

    Thea:

    Hoi bedevaartgangers,

    Bij een bedevaart hoort een beetje afzien wel bij, maar die knie is toch echt wel teveel pijn.
    Dus dat reisje met de trein komt wel erg gelegen nu.

    Ik heb afgelopen weekend ook een ( mini ) bedevaart gedaan, te voet van Essen (B) naar Scherpenheuvel 76.9 km. Eind van de middag vertrokken, de nacht doorgelopen en daar in de ochtend aangekomen, gedoucht en toen in de ochtend, vóór 10 uur aan een Trippel, wat kan dat lekker zijn. Daarna nog 2 kaarsjes opgestoken voor jullie elk één! Dus ik weet zeker dat het goed gaat komen met jullie.
    Succes verder en probeer vooral te blijven genieten, groetjes, Thea.

  • 26 Mei 2014 - 13:10

    Shirely:

    Beste Gerard,

    Jou kennende als je overweegt om met de trein een gedeelte van die route te vervolgen zal je achteraf heel erg vinden omdat je het niet zomaar opgeeft. Maar hopelijk hoeft het niet zover te komen en dus samen met jou maatje zet even door en ik duim voor jullie dat jullie wens in vervulling gaat. Jullie zijn KANJERS!!!!


    Shirley

  • 26 Mei 2014 - 14:09

    Ag En Pe Uit Wintelre :

    ha andre en geert.
    we hebben hier bar op bezoek gehad en kijken voortaan mee op jullie reisverslag.....
    nou er is al in een straf tempo km-weggetrapt...volhouen hoor!!
    houdoe uit brabant.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Simmershofen

Gerard

fietsreisromegeerendre

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 7978

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: